کجااا میزاری ؟؟؟هاا؟؟



























دختران حوا@LOVE

421 × 207 - 000s000.blogfa.com من66666و 2


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:22---18 تير 1393
3
وبت قشنگه ... سربزنی خوشحال میشم ... خواستی تبادل لینک می کنیم .


علی رضا جعفری
ساعت16:42---18 تير 1393
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگ خیلی خیلی خوب وزیبایی داری من از وبلاگت خوشم آمده ان شا الله موفق باشی راستی اگه خواستی به وبلاگ من یه سری بزن ونظرتو دربارش برام بزار. باتشکر از شما وبلاگ نویس عزیز که همیشه ما را شرمنده محبت خود می کنید http://ali2020.loxblog.com

محمد و مونا
ساعت16:02---18 تير 1393
راستش را بخواهی


فاجعه ی رفتن "او"


چیزی را تکان نداد . . .

من هنوز هم چای میخورم...

قدم میزنم...


هستم!


اما...


تلخ تر ...


تنهاتر ...


بی اعتمادتر


درانتظار مرگمم
ساعت15:42---18 تير 1393
سلام/تو دستمه حرف میزنم خوابم میبره یا اهنگ روشنه کنار بالشم روشنه

سایه
ساعت18:54---17 تير 1393
33333333

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 18:25 توسط $کیمیا$

دختران حوا@LOVE دختران حوا@LOVE
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

پیوند روزانه

<-LinkTitle->

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


دختران حوا@LOVE

<-PostTitle->
موضوع: <-CategoryName->

<-PostContent->
نوشته شده توسط :<-PostAuthor-> | لينک ثابت |<-PostDate->|



موضوعات
<-CategoryName->

لینک دوستان

<-LinkTitle->

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

<-ArchiveTitle->


نویسنده وبلاگ :

$کیمیا$

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ابزار وبلاگ نويسي

سفارش کد بارشی

Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com